Kanal D, pe primul loc in topul televiziunilor, cu “Puterea dragostei” si “Stirile Kanal D”

5
ilinca obadescu stirile kanal d
ilinca obadescu stirile kanal d

Luni, 12 august, Kanal D s-a plasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu “Puterea dragostei” si “Stirile Kanal D”, editia de pranz, conform datelor furnizate de Kantar Media Romania. Show-ul matrimonial “Puterea dragostei”, difuzat in intervalul orar 11:00 – 12:00, si “Stirile Kanal D”, de la ora 12:00, au pozitionat statia TV Kanal D pe locul 1, in topul televiziunilor, pe toate targeturile monitorizate.

Emisiunea prezentata de Andreea Mantea, “Puterea dragostei”, a fost prima optiune a telespectatorilor, inregistrand 1,8% puncte de rating si 20,3% cota de piata, pe targetul Comercial, 1,9% puncte de rating 14,6% cota de piata, pe targetul All Urban, si un rating de 2,2% cu 14,1% cota de piata, pe targetul National.

385.000 de telespectatori din intreaga Romania au urmarit, in medie, in fiecare minut, prima parte a emisiunii “Puterea dragostei”. Minutul de aur a fost inregistrat la 11:58, cand 534.000 de fani urmareau, cu sufletul la gura, “Puterea dragostei”.

“Stirile Kanal D” de la ora 12:00, prezentate de Ilinca Obadescu, au preluat stafeta, mentinand Kanal D pe locul 1. In intervalul difuzarii programului informativ, 12:00 – 13:00, statia TV a acumulat un rating de 1,9% cu 20,2% cota de piata, pe targetul Comercial, 1,8% rating cu 11,9% cota de piata, pe targetul All Urban, si 2,6% puncte de rating  cu o cota de piata de 14,7%, pe targetul National.

468.000 de telespectatori au urmarit Kanal D, in intervalul orar 12:00 – 13:00, in medie, in fiecare minut, “Stirile Kanal D”. Minutul de aur s-a inregistrat la ora 12:17, cand 552.000 de telespectatori urmareau buletinul informativ, editia de pranz.

Audiente “Puterea dragostei”

Target Comercial

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

PUTEREA DRAGOSTEI – Part 1

Kanal D

1.8

20.3

77

11:00-12:00

Pro TV

1.1

12.2

46

 

Antena 1

1.0

11.5

43

Source: Kantar Media Romania

Date: 12.08.2019

Target All Urban

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

PUTEREA DRAGOSTEI – Part 1

Kanal D

1.9

14.6

183

11:00-12:00

Romania TV

1.3

10.2

128

 

Antena 1

1.0

7.5

94

Source: Kantar Media Romania

Date: 12.08.2019

Target National

National

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

PUTEREA DRAGOSTEI – Part 1

Kanal D

2.2

14.1

385

11:00-12:00

Pro TV

1.9

12.1

329

 

Romania TV

1.8

11.6

315

Source: Kantar Media Romania

Date: 12.08.2019

Audiente “Stirile Kanal D”

Target Comercial

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

STIRILE KANAL D 12:00

Kanal D

1.9

20.2

80

12:00-13:00

Antena 1

1.2

13.0

51

 

Pro TV

0.9

10.2

40

 

Realitatea TV

0.2

2.0

8

Source: Kantar Media Romania

Date: 12.08.2019

 

Audiente Target All Urban

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

STIRILE KANAL D 12:00

Kanal D

1.8

11.9

171

12:00-13:00

Romania TV

1.7

11.1

159

 

Antena 3

1.5

9.7

140

Source: Kantar Media Romania

Date: 12.08.2019

 

Audiente Target National

National

 

 

 

 

STIRILE KANAL D 12:00

Kanal D

2.6

14.7

468

12:00-13:00

Romania TV

2.0

11.0

350

 

Pro TV

1.8

10.0

316

Source: Kantar Media Romania

Date: 12.08.2019