Radio ZU își menține poziția de lider în București

28
Radio ZU Nr 1
Radio ZU Nr 1

Radio ZU continuă să fie lider în București. Din prima zi de emisie și până astăzi, ZUper radioul care aparține grupului Intact Media Group se menține în topul preferințelor celor care aleg să fie ON AIR în fiecare zi. Cel mai recent studiu de audiență radio reconfirmă poziția de lider a Radio ZU în ceea ce privește alegerea ascultătorilor din București. Datele prezentate mai jos au ca sursă Studiul de Audiență Radio realizat între 26 august  – 15 decembrie 2019 de către IMAS – Marketing şi Sondaje SA şi MERCURY RESEARCH S.R.L..

Radio ZU înregistrează o creștere în comparație cu audiențele înregistrate în valul similar 2018, ajungând la 255.300 ascultători zilnic în București (cu 9% mai mult), cu un market share pe segmentul de public comercial bucureștean de 11.6 %. La nivel național și urban, situația se prezintă astfel: La nivel național, Radio ZU este ascultat zi de zi de aproape 2 milioane de ascultători în toată țara, iar pe segmentul de public comercial înregistrează un market share de 10,7%.

La nivel urban, Radio ZU ocupă a doua poziție în topul radiourilor. Zi de zi, peste 1.320.000 ascultători sunt pe frecvențele ZU, în creștere cu 9% față de valul de toamnă din 2018. Valoarea cotei de piață pe segmentul de public comercial in mediul urban este de 11.2%.„Din prima zi, 29 septembrie 2008, până astăzi, suntem cel mai ascultat radio din București. N-am pierdut această poziție nici măcar o tură de sondaje. Vă aplaudăm, ZUper ascultători! Mulțumim pentru sutele de mii de bucureșteni care ascultă Radio ZU. În România, suntem 2 milioane de ascultători, conform celor mai recente studii de audiențe radio!”, a declarat Mihai Morar, în direct, în prima ediție Morning ZU din acest sezon.

Radio ZU este numărul 1 datorită milioanelor de români care-l ascultă. Toți împreună și fiecare dintre ei își fac simțită prezența în fiecare zi, de 11 ani, pentru că ”Hiturile se ascultă la ZU”.

Și MINUNILE se ascultă TOT la ZU. Orașul Faptelor Bune este proiectul care demonstrează cel mai bine acest fapt. Ediția din 2019 a campaniei Orașul Faptelor Bune rămâne, fără doar și poate, ediția recordurilor. 600.000 Euro s-au strâns în campania Orașul Faptelor Bune, ediția 2019 „Dacă ar fi să regret ceva acum este că nu am palme la inimă ca să pot să vă aplaud de fiecare dată când respir!”.

Cu siguranță ediția Orașul Faptelor Bune 2019 va rămâne în istoria campaniei ca fiind cea care a înregistrat recorduri absolute. Povestea micuței Evelyn, spre exemplu, vine cu primul – 140.000 de euro strânși în urna montată în casa Radio ZU și ajungând la un total de peste 289.000 de euro (incluzând sumele strânse în conturile Fundației Sensiblu și în urnele din rețeaua de farmacii Sensiblu, cifre actualizate la data de 13 ianuarie 2020).

De asemenea, povestea Biancăi pentru care Îngerii din Orașul Faptelor Bune s-au mobilizat și în doar două ore de emisie live cu Buzdu, Morar, Popescu și Flick au reușit să strângă peste 70.000 de euro, suma de care tânăra juristă are nevoie pentru operația programată în Statele Unite ale Americii.

„Hai să facem pași pentru copilași”, acțiunea propusă de Mihai Morar celor care împart aceeași pasiune cu el, alergatul, a adus un nou record. Peste 100 de oameni i s-au alăturat DJ-ului Radio ZU în cei 9 km de alergare prin Oradea, iar „biletul” de înscriere a fost donația în urna gemenelor Ingrid și Maya. În plus, donațiile acestei acțiuni au fost completate de cea făcută de un Înger din Orașul Faptelor Bune care pentru fiecare participant la alergare a donat 1 euro pe kilometru, aproximativ 800 de euro per total.

„La ediția asta ne-ați dat pe spate! Sunteți minunați, vă iubim!” 

Pentru 2020, Mihai Morar, Daniel Buzdugan, Răzvan Popescu, Flick Domnul Rimă, Adi Mihăilă „The Hitman”, Emma Ștefan, Raluca Benavides, Raluca Leahu, Cristian Păun, Emil Ciucur, Cosmin Cojocaru și Adrian Lup pregătesc ZUper proiecte care vor scrie, în continuare, file importante în istoria audiențelor posturilor de radio din România. În plus, cele mai tari momente care se întâmplă pe frecvențele Radio ZU se văd pe www.radiozu.ro și pe conturile de socializare Radio ZU (Facebook, Instagram și Youtube).

Picture 3

Romantic FM – trend crescător în fm-ul bucureștean. În cel mai recent studiu din toamna anului 2019, Romantic FM își consolidează indicatorii de audiență. Astfel, față de toamna 2018 postul își apreciază semnificativ numărul de ascultători unici în rândul targetului comercial din București. Playlistul Romantic FM dovedește o relevanță crescută în rândul acestui segment, înregistrând o creștere cu 44% la nivelul target-ului comercial, ajungând să fie ascultat în medie de aproape 45.000 ascultători zilnic.

Romantic FM își consolidează cota de piață, ajungând să dețină 4% din piața FM pe București, la nivelul acestui segment. Astfel, vorbim despre o creștere de 70% față de toamna anului 2018.

Romantic FM înregistrează o creștere semnificativă în preferințele publicului bucureștean față de valul similar al anului trecut. Romantic FM este preferat zilnic de un număr de 98.900 de ascultători, înregistrând o creștere absolută de 16.100 ascultători.

Garant al stării de bine, Romantic FM, cel mai longeviv radio comercial românesc, își păstrează același public premium, fidel celor mai frumoase refrene romantice și sound-ului original de pe frecvențele 101.9 în Bucureşti, 98.6 în Iaşi, 98 în Bacău.