Stirile Kanal D din Prime Time, pe podiumul audientelor

149

#Principalul grupaj infomativ al zilei, locul doi pe targetul Comercial, cu o cota de piata de 14,0%; peste jumatate de million de romani au urmarit aseara, in fiecare minut al difuzarii, informatiile prezentate de Silvia Ionita

Kanal D s-a clasat joi, 27 august, pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu Stirile Kanal D din Prime Time, pe targetul Comercial. Conform datelor furnizate de Kantar Media, principalul grupaj informativ al zilei Kanal D, prezentat de Silvia Ionita, s-a pozitionat pe locul doi in audiente, cu 2,6% rating si 14,0% cota de piata, in randul publicului urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani. 

Radiografie a evenimentelor importante din fiecare zi, ce au impact major in societate, Stirile Kanal D reprezinta una dintre principalele surse de informatii ale telespectatorilor. Relevanta stirilor, responsabilitatea in transmiterea acestora, credibilitatea surselor sunt doar cateva criterii care fac din principalul jurnal informativ al zilei Kana D sursa de informatie de incredere pentru milioane de romani.

logo Stirile Kanal D
logo Stirile Kanal D

 Ieri, in intervalul orar 19:00 – 20:00, Kanal D a fost umarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii de peste o jumatate de milion (505.000) de romani din intreaga tara.

In minutul de maxima audienta, atins la 19:59, peste 744.000 de telespectatori urmareau informatiile prezentate de Silvia Ionita in cadrul Stirilor Kanal D.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

 

Pro TV

6,6

35,0

277

 

Kanal D

2,6

14,0

111

 

Antena 1

2,3

12,1

96

STIRILE KANAL D

Antena 3

0,6

3,3

26

19:00-20:00

Pro Cinema

0,6

3,1

24

Source: Kantar Media Romania

 

 

 

 

Date: 27.08.2020